Subject: FW: Pärnu maakond Lääneranna vald Valuste tee 10 Alajaama rajamine tee kaitsevööndisse 3521
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Nov 2024 11:49:04 +0200

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 18014-1

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Ott Antsmaa <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 20, 2024 3:18 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: RE: Tehniliste tingimuste taotlus alajaama rajamiseks
kaitsevööndisse - Valuste tee 10, Lihula - Kaamos Energy OÜ

Tere

Edastan teile ülevaatamiseks ja sobivusel kooskõlastamiseks korrigeeritud
Valuste tee 10 alajaama skeemi. AJ hoone on liigutatud maantee teekatte
äärest 16,5 m kaugusele. Mahasõit on planeeritud kollasega markeeritud
alast välja, kuid mitte sellest täiendavalt 10m kaugusele. Selle võimaluse
andis meile kohaliku omavalitsuse kaalutlus, kes lubab mahasõitu
planeeritud asukohta eeldusel , et muud nende poolsed tingimused on
täidetud (KOV tingimused lisatud manusesse).

Jään ootama teie tagasisidet.

Parimat

Ott Antsmaa

Juhatuse liige

Kaamos Energy OÜ

Electra, Avala kvartal, Veskiposti 2, 10138 Tallinn

+372 56 488 033

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kaamos.ee/> www.kaamos.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) on mõeldud ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad
kasutada vaid e-kirja adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata, kopeerida ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu palun
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: teisipäev, 12. november 2024 17:18
To: Ott Antsmaa < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: Tehniliste tingimuste taotlus alajaama rajamiseks
kaitsevööndisse - Valuste tee 10, Lihula - Kaamos Energy OÜ

You don't often get email from  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

Tere

Olete küsinud nõudeid alajaama ja hoonestuse rajamiseks riigi tugimaantee
nr 60 Pärnu-Lihula km 54,78-54,85 (70 ala, 949a/ööp)

Siin tuleb lähtuda hoonekujulistele tehnorajatistele külgnähtavuse
nõudest, mis 70 km/h kiiruspiirangu puhul on 16 m riigitee katte servast.
Palume nihutada projekteeritav jaotlahoone minimaalselt 16 m kaugusele
riigitee kattest.

Paraku me ei saa anda nõusolekut uue ristmiku rajamiseks riigitee ristmiku
sisse ehk sellesse alasse, mis on lisatud joonisel markeeritud kollasega.
Tegelikult peaks sellele lisanduma veel 10 m vastavalt tee projekteerimise
normide lisa 1 tabelile 17, aga see on kohaliku omavalitsuse kui Valuste
tee omaniku kaaluda.

Millegipärast on jäänud AJ nõuete küsimine viimasesse järjekorda, kuigi
peaks olema enne kaablite kavandamist. Hetkel jäi kaabli projekt ootele,
kuna AJ asukoht peaks muutuma.

Kaasake kirjavahetusse koheselt Kooskõlastuste üksuse juhataja Marek Lind
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Ott Antsmaa < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, November 4, 2024 3:56 PM
To: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Tehniliste tingimuste taotlus alajaama rajamiseks
kaitsevööndisse - Valuste tee 10, Lihula - Kaamos Energy OÜ

Tere ja tänan info eest. Loodetavasti saate lähiajal siis ka meile
tingimuste osas tagasisidet anda.

Parimat

Ott Antsmaa

Juhatuse liige

Kaamos Energy OÜ

Electra, Avala kvartal, Veskiposti 2, 10138 Tallinn

+372 56 488 033

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kaamos.ee/> www.kaamos.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) on mõeldud ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad
kasutada vaid e-kirja adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata, kopeerida ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu palun
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 4. november 2024 11:23
To: Ott Antsmaa < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: Tehniliste tingimuste taotlus alajaama rajamiseks
kaitsevööndisse - Valuste tee 10, Lihula - Kaamos Energy OÜ
Importance: High

You don't often get email from  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

Tere

Annan teada, et antud menetlus suunati minule, kuna valdav osa
projektidest mis Lihula AJ ümbruses on eelnevalt minu laualt läbi käinud.
Hetkel menetluses ehitusüksuses. Loodan tagasisidet lähipäevil.

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Ott Antsmaa < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, November 1, 2024 4:32 PM
To: Andres Aasna < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Tehniliste tingimuste taotlus alajaama rajamiseks
kaitsevööndisse - Valuste tee 10, Lihula - Kaamos Energy OÜ

Tere Andres

Sooviksin üle küsida antud pöördumise ja tehniliste tingimuste
väljastamise staatuse osas. Kas olete jõudnud sellega tutvuda ning kas on
tekkinud täiendavaid küsimusi või infot mida meie poolt sellega seoses
ootaksite.

Parimat

Ott Antsmaa

Juhatuse liige

Kaamos Energy OÜ

Electra, Avala kvartal, Veskiposti 2, 10138 Tallinn

+372 56 488 033

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kaamos.ee/> www.kaamos.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) on mõeldud ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad
kasutada vaid e-kirja adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata, kopeerida ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu palun
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Ott Antsmaa
Sent: neljapäev, 17. oktoober 2024 10:12
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Cc: Mart Järvet < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Tehniliste tingimuste taotlus alajaama rajamiseks kaitsevööndisse
- Valuste tee 10, Lihula - Kaamos Energy OÜ

Tere

Palume väljastada tehnilised tingimused  seoses alajaama projekteerimisega
Transpordiameti kaitsevööndis. Alajaam on planeeritud aadressile Valuste
tee 10, Lihula linn, Lääneranna vald, Pärnu maakond (41101:001:0563).
Kinnistu piirneb 60 Pärnu-Lihula tee (41101:004:0420) maaüksusega. Lisan
manusesse alajaama paiknemise esialgse plaani.

Täiendavate küsimuste puhul võtke julgelt ühendust.

Parimat

Ott Antsmaa

Juhatuse liige

Kaamos Energy OÜ

Electra, Avala kvartal, Veskiposti 2, 10138 Tallinn

+372 56 488 033

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kaamos.ee/> www.kaamos.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) on mõeldud ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad
kasutada vaid e-kirja adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata, kopeerida ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu palun
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.